Friday, April 23, 2010

Action zonnebrillen en nepwimpers.

Heb je al van de Action gehoord? Een lekkere goedkope winkel waar je toch wel hele leuke dingen kan scoren. Mij is dat ook gelukt: ik heb 5 zonnebrillen gekocht! Ik zit dus lekker gebakken in de zomer.
Ook heb ik nepwimpers gehaald.

Dit zijn alledrie WayFarer look-a-likes. De ene is zwart met roze pootjes, de ander is gewoon zwart en de laatste is wit.

Dit zijn twee zonnebrillen met een sporty look. De ene is zwart met witte strepen op het montuur en de ander is een pilotenbril met reflecterende glazen.

Alle zonnebrillen waren €0.99 met stuk! Voor deze prijs verwacht je niet een al te hoge kwaliteit helaas, maar voor die prijs, is het zeker goed! De brillen hebben allemaal wel goede (zeggen ze) UV-bescherming. 


Zoals vermeld heb ik ook nepwimpers gehaald. Ik heb ze nog niet uitgeprobeerd, maar ze zien er zeker leuk uit! Een zo'n pak met 3 paar wimpers erin kost €0,79. Lekker goedkoop toch?

Wat heb jij al eens bij de action gehaald?

3 comments:

  1. slim! ik ga ook is kijken
    die grijze pumps in de sidebar zijn
    trouwens ontzettend leuk!

    ReplyDelete
  2. ik heb de wimpers ook, zijn super leuk voor een speciale gelenheid!

    ReplyDelete

Free counters!