Wednesday, April 21, 2010

DIY: Mooie-herinneringenpotje.

Eigenlijk is dit niet een echte Do It Yourself, want je verzamelt gewoon dingen die emotionele waarde hebben of die je gewoon leuk vindt in een Starbucks bekertje, of in een ander potje/bekertje (het liefst wel doorzichtig), maar het is zeker wel erg leuk!


Ik heb zelf gekozen voor een beker van de Starbucks, van toen ik daar voor de allereerste keer was. Ik heb ook 4 rolletjes plakband erbij gepakt met een schattige kawaii print. Verder zit er nog een souvenirtje bij van een bruiloft, een Danssalon InCasa-muntje van kerstgala, en souvenirtjes uit Rome/Florence toen ik op Romereis was: een hartjeslampje, sleutelhanger-koekje/donut/tasje/taartje met lipgloss en lippenstift-pen.
Dit zijn dus bijna allemaal dingen waar ik een mooie herinnering aan heb. Ik heb dit alles in de beker gedaan en voilà: een eigen mooie-herinneringenpotje.


Heb jij ook iets waar je mooie herinneringen in bewaart?

No comments:

Post a Comment

Free counters!