Saturday, April 24, 2010

Leuke onbekende liedjes

Het is erg vaak zo dat hele leuke liedjes onbekend zijn. Dit is erg jammer, want de liedjes zijn het wel waard om wat bekender te worden, vind ik dan. Ik zelf houdt van hele verschillende muziek (dat is hieronder ook te zien), het hangt van mijn stemming af en waar ik zin in heb. Hier heb ik allerlei liedjes die niet zo bekend zijn, maar die ik wel erg leuk vind!

Magic System - Zouglou dance:


Martine Bond - Heartbeat:


John Mayer - Vultures:


Colby O'donis ft. Akon - What you've got:


Kat Deluna - In the End:


Kris Allen - Let it rain:


Nickelback - Gotta be somebody:


Within Tamptation - All I need:


Nickelback - Savin' me:


Plumb - Cut:


Omdat ik het best moeilijk vind om de liedjes in een bepaalde categorie te zetten, heb ik de liedje geordend op: Happy-Sad. Dus bovenstaan de liedjes met een happy songtekst en hoe meer je naar beneden gaat, hoe ''ongelukkiger'' ze worden. Zoals je ziet houd ik ook wel van een beetje verdrietige liedjes, want ik vind dat er veel emotie in zit en het geeft je dan het gevoel dat iemand weet wat je doormaakt en dat iemand je begrijpt, wanneer je in de put zit.

Heb jij nog leuke onbekende liedjes? Deel ze met mij!

3 comments:

Free counters!