Wednesday, April 21, 2010

De Nokia 6760 Slide.

Ik heb sinds eind februari mijn Nokia 6760 binnen, dus nu kan ik jullie vertellen hoe hij bevalt.


Deze nokia heb ik gekozen vanwege zijn uiterlijk. Ik vind dat hij er ongelofelijk mooi uit ziet. Het qwerty-toetsenbord is ook erg handig, maar wel als je er aan gewend bent, maar eerst moet je nog uitzoeken hoe alles werkt, want er zijn zoveel knopjes. Ik vind het erg leuk dat de mijne al een geheugenkaart heeft van 1,8 GB, want nu kan ik er misschien 200 liedjes opzetten, en zoals jullie misschien al weten: I love music.
Wat ik erg jammer vind, is dat het mobieltje heel vaak automatisch naar de camera gaat, want aan de zijkant van het mobieltje is er een knopje voor camera, dat makkelijk in te drukken is. Daarom heb ik af en toe zwarte foto, waar niets op te zien is. Dit komt dus daardoor. Ook is het mijn mobiel een keer gelukt om op internet te gaan, maar dat was wel eenmalig.
Verder heb je ''kaarten'' op deze mobiel, waardoor je gemakkelijk de weg kan vinden als je ooit verdwaald bent, maar pas op, hiervoor moet je wel internet gebruiken. Je hebt ook icons om naar hyves, hotmail. facebook, twitter, MSN, etc. te gaan. Als je vaak internet gebruik op je mobiel is dit wel erg handig, want je kan dan ondertussen makkelijk even je twitter checken bijvoorbeeld.

Wat vinden jullie van deze mobiel?

No comments:

Post a Comment

Free counters!