Tuesday, April 20, 2010

Selena Gomez - Naturally

Misschien ken je het, misschien ook niet, maar ik weet zeker wel dat je van Selena Gomez hebt gehoord, ja dat Disney-sterretje. Eerlijk gezged vond ik haar maar niks, totdat ik deze clip hoorde en zag. Nu ben ik totally gek op haar en vooral haar stijl! Ze is zo erg volwassen geworden, wat ook te zien is in haar clip
Hier ga ik wat vertellen over haar 3 outfits en welke ik het mooiste vind.


De outfits:


Het leukste outfitje vind ik toch echt wel met het opgestoken haar, mooit wit shirtje, een zwarte tregging en mooie grijs-zwarte heels. Hier heeft ze een beetje een rock&roll stijl.


Daarna is mijn favoriet het zwarte jurkje met rode maillot en zwarte pumps en een grote overdreven gouden ketting. Bij deze look ziet ze er best wel vrouwelijk uit.


Dan is er nog het roze jurkje. Erg kinderlijk en lief, net als Selena's gezichtje. Persoonlijk vind ik het niet een geslaagde oufit, maar voor een videoclip, is het heel leuk!
Eigenlijk zien we in deze clip dus drie verschillende kanten van Selena Gomez: Rock, vrouwelijk, maar toch meisjesachtig. I love it!

Welke look vinden jullie Selena het beste staan?

2 comments:

Free counters!