Wednesday, April 21, 2010

Hotspot: Galeries Lafayette te Parijs.

Misschien ken je het: Galeries Lafayette wel, misschien ook niet. Als je het niet kent, bereid je dan voor voor een kennismaking met een van de grootste warenhuizen die je ooit hebt gezien. In meer dan zestig grote Franse steden is deze warenhuis te vinden, maar in Parijs staat wel de grootste en de mooiste.




 Lafayette is in 1893 in Parijs geopend en heeft tegenwoordig 10 etages en heeft meer dan 75.000 merken die aangeboden worden. Je vindt hier ook bars en restaurantjes. Niet alleen is dit een grote winkelhemel, waar de prijzen heel erg verschillen, maar ook is dit een stadsmonument. Dus als je eens in Parijs bent, dan zou ik er zeker een keer (of twee keer..) langsgaan!



Tegenwoordig heeft Galeries Lafayette ook een online shop, dus zo kan je een kijkje nemen in het assortiment: http://www.galerieslafayette.com/

Ben jij wel eens in Galeries Lafayette geweest? Zo ja, hoe vond je het? Zo nee, wil je er een keer heen?

2 comments:

  1. Ziet er hartstikke leuk uit! Ik kende het nog niet, maar het doet me wel een klein beetje denken aan de keer dat ik in Harrords was. Zal ook wel allemaal net zo duur zijn :P Maar zou er graag eens een bezoekje brengen!

    Veel succes nog verder met je blog. Je begint al goed :)

    ReplyDelete
  2. Jaja, soort enorme bijenkorf volgens mij! Ga er over 1,5 weekje heen.

    ReplyDelete

Free counters!