Wednesday, April 21, 2010

New stuff!

Hallo lieve lezertjes,

Laatst kon ik me weer eens niet inhouden: ik moest shoppen. Ik heb hele mooie pumps van de Zara in Rotterdam gekocht en een Pieces tas in de Vero Moda in Leiden. Ook heb ik in de Zwarte Wolf in Leiden mijn eerste echte Birkenstocks (model Madrid) gekocht. Wat vinden jullie?
(Bovendien heb ik nog een hele goede tip, die misschien nog van pas komt!)

De studded Zara pumps.

Het schattige pieces tasje.

Hier is nog de binnenkant.

De madrid Birkenstocks.

Hebben jullie Birkenstocks en wat vinden jullie ervan?



TIP!
Heb jij leuke pumps die ooit goed waren, maar nu nét iets te groot zijn door het uitlopen? Dan kan je gelkussens kopen van bijvoorbeeld Compeed (die ik heb) voor je voorvoet. Meestal komt het dat je pumps opeens te groot zijn, doordat je voeten tijdens het lopen naar voren schuiven. Met deze gelkussens houd je jouw voeten op hun plek.

Ik heb het dus ook zo gedaan. Ik heb ook kussentjes voor mijn hiel, maar dat is tegen pijnlijke voeten.

3 comments:

  1. Ik vind het echt hele chille schoenen, respect dat je er vandaag de hele dag op hebt gelopen(L)

    ReplyDelete
  2. Super cool! Jouw stijl is echt zoo leuk^^.Just a bit of everything, van pumps tot birkenstocks, nicee;)

    Nu wil ik echt weten wie je echt bent! Je doet me btw echt heel erg denken aan een meisje dat naast me zit bij aardrijkskunde, hoe cool is dat! voortaan zal ik doen alsof jij dat bent;)

    ReplyDelete

Free counters!