Saturday, April 24, 2010

Odorex Extra Dry

Vandaag heb ik Odorex Extra Dry gekocht op aanraden van een vriendin, omdat ik het gewoon zo vervelend vind dat je tegenwoordig heel snel gaat zweten door gewone bezigheden, zoals fietsen (vooral in het lekkere zonnetje). Dan wil ik daarna geen zorgen hebben over bezweet aankomen en vervolgens te gaan stinken en dan ook een fortuin kwijt zijn aan deororant. Vooral deze zomer, nadat voorspeld is dat het record van 38,5 graden verbroken wordt.


Deze depper moet je twee à drie keer per week deppen op gewassen huid (let op: moet goed droog zijn) en dan zou je veel minder gaan zweten. In een zo'n flesje zit 50 ml en het kost maar €3,49. Voor deze prijs wil ik het wel uitproberen. Ik weet nog niet of het goed werkt (ik heb gehoord van wel), dus na een aantal weken krijgen jullie te horen wat ik ervan vind.

Heb jij Odorex Extra Dry al uitgeprobeerd? Zo ja, werkte het bij jou?

3 comments:

  1. Ik gebruik het ook! (:
    Werkt wel goed!

    ReplyDelete
  2. oeh ik ben benieuwd of het werkt.
    laat het me horen, dan koop ik ehm mischien ook wel.

    ReplyDelete
  3. @Rita: Je gaat er inderdaad veel minder van zweten!

    ReplyDelete

Free counters!