Tuesday, May 18, 2010

Beyoncé - Why don't you love me

Beyoncé heeft weer een nieuwe clip: Why don't you love me. Ik moet zeggen, dat ik het de allereerste keer dat ik het hoorde echt helemaal niets vond, maar hoe vaker ik het luister, hoe leuker ik het vind. De clip vind ik wel een beetje apart. Sommige stukjes die erin zitten vind ik wel heel erg leuk, maar andere stukjes, zoals wanneer ze die auto aan het reparen is of wanneer ze de was aan het doen is, vind ik eerlijk gezegd niets, want dat ziet er een beetje uit als een een aflevering van De Flodders.
Het stukje waar Beyoncé aan het koken is, of waar ze met de telefoon, de sigaret en de uitgelopen mascara zit, vind ik wel leuk, want dat vind ik wel weer echt ''oud'' (als in jaren '50/'60) uitzien en dat vind ik echt helemaal geweldig! (Ookal vind ik roken eigenlijk wel echt heel stom en slecht, maar bij dat stukje past het gewoon heel goed.)


Wat vind jij?

No comments:

Post a Comment

Free counters!