Saturday, May 8, 2010

Nail Art

Soms heb ik wel eens zin om mijn nageltjes mooi te maken (soms ook totaal niet). Laatst had ik nieuwe nagellak gekocht van 2true (verkrijgbaar bij kruidvat). Deze nagellak belooft te blijven zitten, up to 5 days. Nou laat ik dit zeggen: Het is echt zo! Ikzelf heb shade no. 10 gekocht. Dat lijkt in het potje een lichtpaarse nagellak met een klein beetje een groene gloed.

Zie helemaal rechts. (Foto is van internet en de kleur is in het echt iets donkerder en iets meer paars.)

Toen ik deze nagellak had opgedaan, was de kleur heeeeeel licht, doorzichtig roze. Dus totaal niet wat je verwacht, maar ik vind het een heel mooi lente kleurtje!




Zoals je ziet heb ik op mijn ringvinger ook een zwart stickertje met 3 diamantjes geplakt van het merk Essence. Dit is dus niet échte nailart, maar ik vind het er heel mooi en meisjesachtig uitzien, en jij?

Doe jij wel eens aan nailart? Of vind jij simpele nageltjes genoeg?

2 comments:

  1. I love nail art

    ReplyDelete
  2. Ik vindt het een heel mooi kleurtje! Ik houdt wel van nude :-).

    ReplyDelete

Free counters!