Wednesday, May 19, 2010

Kogelketting

Toen ik naar Slagharen ging, heb ik dus een leren armbandje gekocht. Mijn broertje had een kogelketting gevonden en hij nam die. Vandaag heb ik de ketting geleend van hem, want ik vond het stiekem best wel stoer, zo'n kogelketting. Het doet me een beetje denken aan Rihanna in de clip Hard, waar ze verkleed is als een soldaat.

Rihanna ft. Jeezy - Hard

Ik heb de ketting simpel gecombineerd. Namelijk met: een spijkerrokje, zwart shirtje, donkergrijs vestje, zwarte panty/maillot en zwarte stoffen gympjes (de o zo bekende stoffen gympjes). Verder had ik nog een koperkleurige armband met hangerige koperkleurige, wel meisjesachtige, oorbellen om het niet totaal mannelijk te maken.  



Zoals je ziet heeft het verstelbare bandjes. Ikzelf heb het kettinkje zo lang mogelijk gemaakt en het zo gedragen (zoals op de eerste foto).

Wat is het raarste wat jij ooit aan een ketting hebt gehangen?

2 comments:

  1. Ahhh dat is wel vet, ik had alleen voor een ander kettinkje gekozen, een zilvere of gouden bijvoorbeeld (:

    xo
    http://adorablelovely.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ik werk ik een dierentuin bij de olifanten en die hebben best lang en dik haar aan de staart wat ze ook wel eens verliezen. Ik heb deze een tijd gespaard en een armband van laten maken met zilveren sluiting.. erg mooi maar wel erg niet toegestaan zeg maar.. Maar omdat ik werk met deze prachtige beesten mag ik dat natuurlijk wel.. heb er namelijk geen olifant voor geslacht.. ;-)

    ReplyDelete

Free counters!