Thursday, May 13, 2010

Leren armbandje

Ik houd van leren armbandjes! Dat heb ik gemerkt toen ik in Italie was en daar een leren (niet gevlochten)armbandje  kocht (ben ik helaas kwijtgeraakt) en dat heb ik ook gemerkt toen ik in Slagharen was. Daar kon je namelijk allerlei verschillende (gevlochten) armbandjes kopen van leer in verschillende kleuren. Zelf vind ik bruin het allermooist en heb dus ook een bruin gevlochten armbandje gekocht. Op de foto de linker.


Zoals je ziet heb ik het omgedaan met het beroemde heiligen-armbandje dat ik heb gekocht in Florence. Ook vind ik dat het leren armbandje niet helemaal tot zijn recht komt op een foto, maar ik heb helaas niet een wel goede foto kunnen maken ervan.

Ik wil zelf ook nog een leren armbandje wat gewoon een vlechtje is. Dat vind ik namelijk ook heel schattig.

Houd jij van leren (gevlochten) armbandjes?

1 comment:

  1. Nice armbandje, ben zelf ook nog opzoek naar een paar verschillende van die dingen.

    ReplyDelete

Free counters!