Thursday, May 13, 2010

The western village stunt show

Laatst ben ik naar Slagharen geweest en ik vond het erg leuk. Een van mijn favoriete dingen was The western village stunt show. Hierin was het opperhoofd van een indianenstam teruggekeerd naar Slagharen en heeft de dapperste cowboys meegenomen. We zien in deze show hoe de dochter van de opperhoofd mooie trucjes doet op een trapeze en hoe de ruiters echt goede stunts uitoefenen met hun paarden. Ze deden allemaal hun best, want misschien zou de dochter van het opperhoofd haar hart geven aan de beste ruiter. Ik was erg onder de indruk van de show, maar wat ik wel stom vond, was dat ze uiteindelijk zeiden dat alle ruiters evengoed zijn en klaar. Ik wilde liever dat er wel echt iemand gekozen werd, die de beste was, maar ja je kan niet alles hebben.
Verder ben ik nu ook helemaal verslaafd door deze show aan het liedje Colors of the wind van Vanessa Williams, dat je ook kent uit Pocahontas.


Op youtube heb ik 3 filmpjes gevonden die het grootste gedeelte van de show laten zien. Helaas zijn er geen filmpjes die de hele show laten zien, dus we moeten het hiermee doen. Veel kijkplezier!




En zijn jullie onder de indruk van de mooie stunts?

No comments:

Post a Comment

Free counters!