Monday, May 17, 2010

Schoonheidstip: ei-masker

Zelf heb ik het nog niet geprobeerd, maar ik heb wel hele goede reviews gehoord van: het ei-masker. Het is lekker goedkoop, maar toch wel erg goed voor je huid! Wat je moet doen is: Je neemt een ei en je scheidt het eigeel van het eiwit. Vervolgens gebruik je alleen nog het eiwit. Je brengt het gewoon aan op je gezicht. Aan het begin zal het erg waterig aanvoelen, maar later valt dit mee. Je voelt hoe het eiwit opdroogt en hoe je gezicht dan samentrekt. Dit samentrekken zorgt ervoor dat je poriën kleiner worden, altijd goed, toch? Verder is dit ook heel goed voor bijvoorbeeld puistjes etc. Je gezicht zal er over het algemeen veel mooier en egaler uitzien. Het beste is om het ongeveer twee of drie keer per week te doen en het maskertje dan per keer ongeveer 15 minuten te laten zitten, maar na de eerste keer merk je al verschil. Ik ga het zeker proberen! En jij?


Weet jij nog goede maskertjes die je zelf kan maken?

1 comment:

  1. Ik heb dit ook een tijdje gedaan...op aanbeveling van mn moeder. eerst dit en daarna een honingmaskertje (pure honing). En ik moet wel zeggen dat mn huid altijd lekker zacht en gezond was!

    ReplyDelete

Free counters!