Saturday, May 8, 2010

What would you choose?

Hay lezertjes, ik heb jullie reacties weer nodig, want een vriendin heeft me op iets heel grappigs gewezen! Je vindt hier een lijst met verschillende dingen en je moet aangeven wat je liever hebt: het ene of het andere. Ik zal ermee beginnen!


Plassen in je broek voor de klas of Scheet laten voor je crush?

Crocs met gifgroen bontje of Sandalen met sokken?

3 jongens/meisjes op één avond of Een vast vriendje/vriendinnetje?

Tien stinkende hotties of Tien frisse lelijkerds?

Nipple-see-through of Bouwvakker?

Voor eeuwig pijn of Voor eeuwig jeuk?

Verlamde armen of Verlamde benen?

Acné of Vrouwelijke Snor?

Vriendje flirt met een van jouw vriendinnen (of andersom)of Vriendje en je vriendinnen kunnen elkaar niet uitstaan?

Grootste geheim op TV of Gemarteld worden voor een dag?

Gewurgd worden of Verdrinken?

Strippen voor de school of Blijven zitten?

Kauwgom van onder de tafel eten of Kauwgom uit hondenpoep eten?

Blind of Neus op je voorhoofd?

Heel arm met veel vrienden of Heel rijk zonder vrienden?

Naakt door school rennen of Poepen op het schoolplein met publiek?

Stelen of Bestolen worden?

Appelkruimeltaart of Slagroomtaart?

Leven in de pre-historie of Leven in de 50ies?

Slaaf of Prostituee?

Chronische mannenstem of Chronische krijsstem?

Met een engerd gaan of Met niemand gaan?

Geschminkt door school lopen of Een buitenboordbeugel op school?


Pffieuw ik vond sommige echt heel moeilijk! Ik heb daarom bij de hele moeilijke goed nagedacht en goed doorgedacht en (bijna) overal een addertje onder het gras erbij verzonnen. =P Die addertjes onder het gras wil ik niet verklappen, want ik wil dat jullie zelf goed na gaan denken!
 
What would you choose (en vertel me waarop je je keuze baseert als je het ergens op baseert)?

1 comment:

  1. Scheet laten voor je crush?

    Sandalen met sokken? (tellen onzichtbare sokjes ook mee(A))

    Een vast vriendje/vriendinnetje?

    Tien frisse lelijkerds?

    Nipple-see-through ?

    Voor eeuwig pijn ?

    Verlamde benen?

    Acné ?

    Vriendje en je vriendinnen kunnen elkaar niet uitstaan?

    Gemarteld worden voor een dag?

    Verdrinken?

    Blijven zitten?

    Kauwgom van onder de tafel eten

    Blind ?

    Heel arm met veel vrienden

    Naakt door school rennen ?

    Stelen ?

    Appelkruimeltaart?

    Leven in de 50ies?

    Slaaf ?

    Chronische mannenstem ?

    Met niemand gaan?

    Een buitenboordbeugel op school?

    ReplyDelete

Free counters!