Thursday, May 20, 2010

Miley Cyrus - Can't be tamed

Er zal nu misschien wel een golf van walging door je heengaan, bij het lezen van die naam. Al die schandalen die zij heeft begaan, maar dan toch nog een lief meisje spelen bij Hannah Montana. Wat een scheinheiligheid allemaal! Toch moet ik zeggen dat haar nieuwste liedje wel bij mij in de smaak valt. Het is niet een kijk-ik-ben-een-lief-en-goed-meisje-liedje, zoals haar vroegere liedjes. Hier kruipt ze een keer echt uit haar schulp. Het is misschien een twijfel gevalletje of dat wel zo goed is als je nog 16 bent, maar hey, het liedje is leuk. Wel een beetje jammer dat de jonge fans die fan van haar zijn door Hannah Montana etc. waarschijnlijk in shock zijn door het zien van de clip.


Wat vind jij van de verandering van Miley en van het liedje?

2 comments:

  1. Nou. Ik vind en vond haar al een slet haha :-P.
    En dit liedje vindt ik echt helemaaal niks, maar dat zijn persoonlijke voorkeuren.

    ReplyDelete
  2. ik heb haar altijd wel leuk gevonden! ze is trouwens 17 niet dat dat veel verschil maakt haha ;p
    maar ik vind het begin wel erg vet van deze clip. ik had hem nog niet eerder gezien

    ReplyDelete

Free counters!